vrijdag 24 januari 2014

nails of the day

Nagellak is een van mijn beautyverslavingen. Je hebt er zoveel variatie in: fluo, nude, glitters ...
Nu januari bijna op z'n einde is en de beauty-no-buy van februari dichterbij komt, kocht ik nog twee nagellakjes bij Hema (én nog een blush). Twee kleurtjes die uit hun gamma gaan, voor slechts € 1,00 per nagellakje = op en top 'budget'!

Ik probeerde snel een van de kleurtjes uit.
De kleur valt moeilijk te beschrijven. Een soort van grijs / brons met glitters in. De kleur verschilt naargelang de lichtinval.

Op de foto draag ik een laagje anti split nail sealer van Essence, twee laagjes Hema nagellak en een laagje super stay van Maybelline.
Ik draag altijd twee laagjes kleur, dit geeft een betere dekking.



 


De super stay van Maybelline is ook nog een nieuwe aanwinst die ik nu voor het eerst gebruik. Benieuwd of hij ervoor zorgt dat mijn nagellak 7 dagen mooi blijft zitten. Ik hou jullie op de hoogte!



xoxo Freya

Geen opmerkingen: