dinsdag 28 januari 2014

zelfbruiner L'Oréal

Winter = melkflessentijd.
Onder de zonnebank gaan, ik deed het al enkele keren. Maar iedereen weet dat dit eigenlijk niet goed is. Zonnebanken: is slecht voor de huid, vergroot de kans op huidkanker, veroorzaakt rimpels ... én het is verschrikkelijk duur!
Daarom schakelde ik over op zelfbruiners. Hier hoor je ook soms negatieve verhalen over: het stinkt, het geeft vlekken...

Ik gebruik nu de zelfbruinende melk Sublime Bronze van L'Oréal (te koop bij Kruidvat).




Een zelfbruiner aanbrengen zonder strepen, het lijkt een kunst. Eigenlijk kan je dit makkelijk voorkomen door enkele stappen te volgen voor je deze aanbrengt.

Stap 1: Scrub je lichaam en gelaat grondig. Besteed extra aandacht aan je ellebogen,knieën en enkels.

Stap 2: Breng de zelfbruiner na het douchen gelijkmatig aan op een gescrubde en droge huid. Let op dat je de zelfbruiner niet in de wenkbrauwen en haarlijn aanbrengt.

Stap 3: Was je handen goed om oranje handpalmen te vermijden.

Breng de zelfbruinende melk dagelijks aan, tot je de gewenste kleur hebt bereikt. Nadien gebruik je het nog 2 à 3 keer per week.




Deze foto nam ik twee uur nadat ik de zelfbruinende melk had aangebracht. Je ziet meteen goed het kleurverschil. De dag nadien bracht ik het een tweede keer aan en ik kreeg al de vraag of ik onder de zonnebank was geweest. Het geeft ja na twee dagen smeren al een mooi bruin kleurtje.

Ik vind dit het ideale alternatief voor de zonnebank.

De Subline Bronze van L'Oréal kan ik zeker aanraden. Hij smeert makkelijk uit en heeft een aangename geur. Na een paar uur komt de typische zelfbruinergeur er wel door, maar ik denk dat je dit bij elke zelfbruiner wel zal hebben.
Nadeel? Sommige zelfbruiners breng je aan en kan je nadien gewoon afwassen. Dat gaat bij deze niet. Dus maak je een foutje, dan kan je dat niet meteen wegewerken.


L'Oréal Sublime Bronze: € 12,85



xoxo Freya

Geen opmerkingen: